Polityka gwarancyjna i procedury reklamacji

Gwarancja na sprzet sportowy

Polityka gwarancyjna sklepu Sportowa Strefa. Dowiedz się jak zwracać uszkodzony sprzęt sportowy i jak ubiegać się o zwrot.

Polityka Gwarancyjna na sprzęt sportowy

Gwarancja oznacza, że produkt będzie wolny od wad materiałowych i wykonawczych przez określony czas. Oznacza to, że producent lub sprzedawca bezpłatnie naprawi lub wymieni wadliwe części. Gwarancja może obejmować również inne problemy, które nie są związane z produkcją, takie jak uszkodzenia spowodowane wypadkami.

Oto niektóre z najczęstszych rodzajów gwarancji:

  • Gwarancja producenta: Jest to pisemna obietnica producenta dotycząca naprawy lub wymiany dowolnego produktu, w przypadku którego stwierdzono wadę materiałową lub wykonawczą w okresie gwarancyjnym.
  • Ograniczona gwarancja: Jest to pisemna obietnica sprzedającego naprawienia lub wymiany wszelkich produktów, które zostały uznane za wadliwe pod względem materiałów i wykonania w okresie gwarancyjnym, ale tylko wtedy, gdy zostały zakupione przez autoryzowanego dealera.

Polityka reklamacyjna sklepu sportowego

Polityka reklamacyjna to dokument opisujący proces rozpatrywania reklamacji:

  • Kto może złożyć skargę? - Każdy, kto zakupił w naszym sklepie sprzęt sportowy w ciągu 2 lat od daty zakupu
  • Jakie rodzaje reklamacji można składać - Reklamacja z tytułu rękojmi
  • Kto zajmuje się reklamacją? - Dział reklamacyjny naszego sklepu
  • Jak zostanie rozpatrzona reklamacja - klient otrzyma wiadomość w ciągu 14 dni od wszczęcia postępowania reklamacyjnego

Wymiany i zwroty towaru w sklepie sportowym

Klient może ubiegać się o wymianę lub zwrot środków w wypadku, gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie.